Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 24
Tulostusversio
Aihe: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen  (Luettu 247258 kertaa)
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #360 : 01.10.2012 16:01 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Taisin hukata oman puhelimen jonnekin. Taitaa olla oikea aika ostaa siis GS3 ellei ala löytyä. >_>

Onko muuten olemassa jotain hyviä sovelluksia, jonka voisi asentaa puhelimeen, jotta sitten voisi vaikka tietokoneella paikantaa missä puhelin seilaa? Aina välillä saattaa luuri unohtua vaikka autoon tai kaverin luokse, niin sitten saa kissojen ja koirien kanssa sitä etsiä.
Lookout on itselläni käytössä ja hyvin toimii. Kadonneen laitteen saa perusversiollakin paikannettua ja laitettua tarvittaessa huutamaan, joten esim. pyykkivuoren alle hautautunut luurikin löytyy helposti. Maksullisessa versiossa avautuvat lukitus- ja pyyhkimistoiminnot.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #361 : 08.10.2012 14:10 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Voisi olla mahdollisesti puhelimen vaihto edessä ja vaihtoehtoina olisi Galaxy S3 tai Googlen Galaxy Nexus.

Nexus kiinnostaa lähtökohtaisesti enemmän, koska on se ns. puhdas Google-kokemus, eikä tarvitse mitään paskaa Touchwizia odottaa päälle, mutta Galaxy S3:ssa riittää potkua enemmän ja varsinkin akku pitäisi kestää PALJON paremmin. Onko muilla parhauden käyttäjillä mitään mietteitä tästä parista?
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #362 : 08.10.2012 14:43 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Jos ei ole rahasta kiinni, niin sitten Galaxy S3. Tarpeen tullen sen voi aina roottailla ja modailla mieluisaksi.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #363 : 08.10.2012 14:46 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili En omista itse S3:sta, mutta töissä on joka toisella kyseinen luuri ja kenelläkään ei tunnu olevan mitään pahaa sanottavaa siitä.
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #364 : 08.10.2012 18:51 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili SGS3:n kohdalla Touchwiz ei oikeastaan edes ole kovin paska. Tuo jopa ihan lisäarvoa parin kätevän ominaisuuden myötä. Puhtaan Androidin visuaalisuus toki miellyttää omaakin silmää enemmän.

Nyt on muuten ilmoilla ollut varsin mielenkiintoisia Nexus -huhuja. Huhujen mukaan Nexus -malleja alkaisi tulemaan useammalta valmistajalta, kuten LG:ltä ja HTC:lta samaan aikaan. Kyse olisi jatkossa enemmänkin puhtaan Android -kokemuksen standardista. Vaatimuksina muun muassa ettei valmistaja muokkaa Androidin omaa visuaalisuutta.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #365 : 19.10.2012 11:55 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt on jo melko varmaa että Google julkistaa 29.10 useamman Nexus mallin. https://plus.google.com/113238550815846424978/posts/4V2Q9FFVzUf

Mielenkiinnolla odotellaan millaisella skaalalla ollaan liikenteessä. Tarjotaanko Nexus malleja esim näytön koon perusteella vai onko tarjolla vain eri valmistajien huippu-Nexus -malleja. Itse toivoisin että jo nyt julkistettaisiin Nexus 10, eli 'täys'kokoinen tehokas tabletti Googlelta.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #366 : 19.10.2012 12:04 »
Turpo Jäsen Viestejä: 78 Basaaripisteet: 0 Profiili
Nyt on jo melko varmaa että Google julkistaa 29.10 useamman Nexus mallin. https://plus.google.com/113238550815846424978/posts/4V2Q9FFVzUf

Mielenkiinnolla odotellaan millaisella skaalalla ollaan liikenteessä. Tarjotaanko Nexus malleja esim näytön koon perusteella vai onko tarjolla vain eri valmistajien huippu-Nexus -malleja. Itse toivoisin että jo nyt julkistettaisiin Nexus 10, eli 'täys'kokoinen tehokas tabletti Googlelta.
Toivottavasti sieltä tulisi se vielä halvempi malli, niin voisin jo ostaakin.
"Life is too short to remove USB safely"
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #367 : 19.10.2012 12:35 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Nyt on jo melko varmaa että Google julkistaa 29.10 useamman Nexus mallin. https://plus.google.com/113238550815846424978/posts/4V2Q9FFVzUf

Mielenkiinnolla odotellaan millaisella skaalalla ollaan liikenteessä. Tarjotaanko Nexus malleja esim näytön koon perusteella vai onko tarjolla vain eri valmistajien huippu-Nexus -malleja. Itse toivoisin että jo nyt julkistettaisiin Nexus 10, eli 'täys'kokoinen tehokas tabletti Googlelta.
Toivottavasti sieltä tulisi se vielä halvempi malli, niin voisin jo ostaakin.
Riippuu tietenkin mitä tarkoitat halvemmalla mallilla, mutta pienemmällä budjetilla sijoittaisin edelliseen malliin: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/23156/dgjsn
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #368 : 19.10.2012 13:15 »
Turpo Jäsen Viestejä: 78 Basaaripisteet: 0 Profiili
Nyt on jo melko varmaa että Google julkistaa 29.10 useamman Nexus mallin. https://plus.google.com/113238550815846424978/posts/4V2Q9FFVzUf

Mielenkiinnolla odotellaan millaisella skaalalla ollaan liikenteessä. Tarjotaanko Nexus malleja esim näytön koon perusteella vai onko tarjolla vain eri valmistajien huippu-Nexus -malleja. Itse toivoisin että jo nyt julkistettaisiin Nexus 10, eli 'täys'kokoinen tehokas tabletti Googlelta.
Toivottavasti sieltä tulisi se vielä halvempi malli, niin voisin jo ostaakin.
Riippuu tietenkin mitä tarkoitat halvemmalla mallilla, mutta pienemmällä budjetilla sijoittaisin edelliseen malliin: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/23156/dgjsn
Oho, nyt meni aamu-unisena puhelimet ja tabletit sekaisin.
"Life is too short to remove USB safely"
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #369 : 25.10.2012 19:09 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Samsung laittoi vihdoin Galaxy S3:n JB:n jakoon. Täytyy vielä vähän tutkia mitä kaikkea uusia ominaisuuksia tähän tulikaan, mutta kokonaiskokemuksen sulavuus parani huomattavasti. Project butter ftw!

Nykin Sandy myrsky lievästi sanottuna vesitti tämän päiväisen Googlen tilaisuuden. Uudet Nexukset tulevat silti nähtävästi tänään julki:




Yks Nexus 10 mulle kiitos, heti! Tällä hetkellä vissiin vaan 2,560 x 1,600, 300 ppi -näyttö varmistunut. Ulkomuoto on varsin pyöristetty. Ilmeisesti halutaan välttää Applen legaltaskforce, kun suorakaide taitaa olla varattu.


Edit2: Nexus 4 vaikuttaa myös varsin päräyttävältä laitteelta: http://www.engadget.com/2012/10/29/nexus-4-official/

Edit3: Myös Androidin uudet ominaisuudet ovat parhautta: http://www.android.com/whatsnew/ Erityisesti tuo multiuser -ominaisuus on järkevä uudistus tableteille. Mielenkiintoisesti tätä kutsutaan myös Jelly Beaniksi, lähinnä varmaan siksi ettei uudistuksia juurikaan tullut, vaan enemmänkin uusia ominaisuuksia.


« Viimeksi muokattu: 29.10.2012 19:13 kirjoittanut migge »
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #370 : 14.11.2012 13:44 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Onko kukaan muuten kuullut/nähnyt tarkempaa julkaisupäivää SGS2:n Jelly Bean -päivitykselle? Muistan jossain vaiheessa nähneeni ympäripyöreän "marraskuu"-julkaisuikkunan, mutta en sen tarkempaa.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #371 : 15.12.2012 10:39 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW https://play.google.com/store/apps/details?id=com.toystudio.thecurse&hl=en

Parhipuzzle-peli. Eilen oli vielä ilmainen, mutta tänään kustantaa 0,77€. Suosittelen silti, jos puzzlet maistuu. Ehkä vähän layton-tyyppistä puzzleilua.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #372 : 15.12.2012 22:04 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.toystudio.thecurse&hl=en

Parhipuzzle-peli. Eilen oli vielä ilmainen, mutta tänään kustantaa 0,77€. Suosittelen silti, jos puzzlet maistuu. Ehkä vähän layton-tyyppistä puzzleilua.

Löytyy ilmeisesti vieläkin ilmaiseksi nimellä The Curse holiday sale.
tallennettu
Re: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #373 : 15.12.2012 23:05 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.toystudio.thecurse&hl=en

Parhipuzzle-peli. Eilen oli vielä ilmainen, mutta tänään kustantaa 0,77€. Suosittelen silti, jos puzzlet maistuu. Ehkä vähän layton-tyyppistä puzzleilua.

Löytyy ilmeisesti vieläkin ilmaiseksi nimellä The Curse holiday sale.
Niinpä onkin.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.toystudio.thecursefree
linkkiä
Play-Asia
tallennettu
Re: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #374 : 04.01.2013 08:08 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Pelisuosituksia. Matkalla on tullut pelailtua paljonkin kännykällä.

Cytus
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rayark.Cytus.full
Ouendanin ja Elite Beat Agentsin tyylinen musapeli. Ilmainen hieman gimpattu versio saatavilla. Biisivalikoima ei tietenkään yllä Ouendanin tasolle, mutta silti mukavaa naputtelua. Saisi tulla enemmänkin tämän tyyppisiä pelejä.

Contre Jour
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chillingo.contrejour.android.rowgplay
Jonkinlainen tasohyppely/puzzletus. En ole vielä hirveän pitkälle jaksanut pelata, mutta haastetta vaikuttaisi olevan, jos aikoo saada kaikki 3:lle tähdelle.

Knights of Pen & Paper
https://play.google.com/store/apps/details?id=br.com.beholdstudios.knightspp
Roolipelailua. Alkuun tuli pelattua paljonkin, mutta vaikuttaisi alkaa toistamaan itseään muutaman tunnin jälkeen. Tietty uusien hahmojen unlockaaminen piristää hieman. Mutta Questien toistuvuus häiritsee hieman.

Need for Speed™ Most Wanted
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ea.games.nfs13_row
Tällä hetkellä alennuksessa. Yllättävän hyvää kaahailua ja kallistelemalla ohjaaminenkin toimii hyvin.

Templar Assault
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tresebrothers.games.templars
Strategiaa Space Hulkin hengessä. Graafisesti yksinkertainen, mutta seuraa aika hyvin lautapelin tunnelmaa. Ilmainen, mutta saa jotain lisäkamaa kun maksaa euron pari.


« Viimeksi muokattu: 04.01.2013 08:19 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #375 : 08.01.2013 05:01 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili CES-messut menossa ja Sony esitteli vihdoin Xperia Z -ja ZL -lippulaivamallinsa.

5-tuumainen Full HD -näyttö, viimeisintä huutoa olevat komponentit, pölyn- ja vedenkestävä (Z-malli), PlayStation Mobile, Walkmaneista tuttu erinomainen äänenlaatu, etc.

ZL-malli himottaisi kyllä. 5" näyttö survottuna minimalistiseen kehykseen, minkä ansiosta koko vekotin on ilmeisesti samaa kokoluokkaa kuin Galaxy S II. Ulkoasultaan muutenkin mielyttää omaa silmääni täydellisesti, ei rumia pyöreitä muotoja vaan kaikki turha tila on veistetty pois.

ZL-mallia tarjotaan mustana ja valkoisena, Z-mallia mustana, valkoisena ja violettina.



Toivottavasti Sony saisi näitä nyt kaupaksi, puljuhan irtautui Ericssonista vasta hiljattain, joten yhtiö aloittaa älypuhelinmarkkinoilla tyhjältä pöydältä. Tosin kahden melkein identtisen mallin tuominen markkinoille tulee varmasti sekoittamaan ihmisten nupit.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #376 : 22.02.2013 13:30 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Tuli tuossa joku aika sitten asennettua Galaxy S2:een 4.1.2 -versio Androidista. Olen vain nyt huomannut, että imee akun tyhjiin huomattavasti aiempaa nopeammin kuin ennen. Olen kokeillut akun irrottamista ja mikään ohjelma ei pitäisi olla taustalla jumittamassa. Mitenköhän tuon saisi fiksattua?
tallennettu
Re: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #377 : 22.02.2013 13:31 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Tuli tuossa joku aika sitten asennettua Galaxy S2:een 4.1.2 -versio Androidista. Olen vain nyt huomannut, että imee akun tyhjiin huomattavasti aiempaa nopeammin kuin ennen. Olen kokeillut akun irrottamista ja mikään ohjelma ei pitäisi olla taustalla jumittamassa. Mitenköhän tuon saisi fiksattua?

Kuinka kauon sulla oli akku irti? Kannattaa ottaa ainakin 5-10 minuutiksi irti.
Play-Asia
tallennettu
Re: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #378 : 22.02.2013 13:34 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Tuli tuossa joku aika sitten asennettua Galaxy S2:een 4.1.2 -versio Androidista. Olen vain nyt huomannut, että imee akun tyhjiin huomattavasti aiempaa nopeammin kuin ennen. Olen kokeillut akun irrottamista ja mikään ohjelma ei pitäisi olla taustalla jumittamassa. Mitenköhän tuon saisi fiksattua?

Kuinka kauon sulla oli akku irti? Kannattaa ottaa ainakin 5-10 minuutiksi irti.

Oli ehkä minuutin irti. No pitää testata tuota pidempää irrotusta tänään, kiitos vinkistä  :)
tallennettu
Re: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #379 : 22.02.2013 13:38 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Tuli tuossa joku aika sitten asennettua Galaxy S2:een 4.1.2 -versio Androidista. Olen vain nyt huomannut, että imee akun tyhjiin huomattavasti aiempaa nopeammin kuin ennen. Olen kokeillut akun irrottamista ja mikään ohjelma ei pitäisi olla taustalla jumittamassa. Mitenköhän tuon saisi fiksattua?

Kuinka kauon sulla oli akku irti? Kannattaa ottaa ainakin 5-10 minuutiksi irti.

Oli ehkä minuutin irti. No pitää testata tuota pidempää irrotusta tänään, kiitos vinkistä  :)
Jeps, itsellä tekee samaa Galaxy Noten kanssa. En tiedä onko sama bugi kyseessä. Kun akku menee alle 15%, käynnistyy virranvalvontasovellus joka tsekkaa akun tilanteen muutaman minuutin välein. Jos akku menee liian lähelle 0%, sovellus sammuttaa puhelimen. Bugi on siinä, että sovellus jää päälle vaikka lataisit akun täyteen ja näin se imee virtaa muutaman minuutin välein.

Edit: Tänään oma Galaxyni on hukannut vähän väliä datayhteyden ja yrittää palauttaa sitä. 7 tunnissa mennyt 50% akusta vaikka en ole koskenutkaan puhelimeen. En tiedä onko sitten jotain häikkää Saunalahden tai elisan verkossa. Mitään päivityksiä en ole puhelimeen laittanut.


« Viimeksi muokattu: 22.02.2013 14:03 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #380 : 22.02.2013 14:08 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuli tuossa joku aika sitten asennettua Galaxy S2:een 4.1.2 -versio Androidista. Olen vain nyt huomannut, että imee akun tyhjiin huomattavasti aiempaa nopeammin kuin ennen. Olen kokeillut akun irrottamista ja mikään ohjelma ei pitäisi olla taustalla jumittamassa. Mitenköhän tuon saisi fiksattua?

Kuinka kauon sulla oli akku irti? Kannattaa ottaa ainakin 5-10 minuutiksi irti.

Oli ehkä minuutin irti. No pitää testata tuota pidempää irrotusta tänään, kiitos vinkistä  :)
Teitkö tehdasasetusten palautusta päivityksen jälkeen? Mulla oma puhelin nyki ja paukkui sekä imi akkua tyhjiin päivityksen jälkeen, mutta palautuksen jälkeen on toiminut huomattavasti paremmin.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #381 : 22.02.2013 14:15 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili En ole palauttanut mitään. Kokeillaan ensin tuota akkukikkaa.
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #382 : 26.02.2013 11:30 »
Kubs Jäsen Viestejä: 493 Basaaripisteet: 1 Profiili Onkohan pankista johtuva vai mistä, kun en saa millään Säästöpankin Visa Debit korttia toimimaan Play-kaupassa? Kortti on kuitenkin toiminut oikeastaan kaikissa muissa paikoissa missä olen sitä käyttänyt.
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #383 : 26.02.2013 12:28 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Paljon mahdollista. Kaverilla ei tomi Säästöpankin kortti iTunesissa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #384 : 26.02.2013 12:30 »
Kubs Jäsen Viestejä: 493 Basaaripisteet: 1 Profiili
Paljon mahdollista. Kaverilla ei tomi Säästöpankin kortti iTunesissa.

Sainkin vahvistuksen kysymykseeni Säästöpankilta.

Lainaus
Kyseinen verkkokauppa ei välitä eteenpäin kortin kolminumeroista turvalukua (kortin takaa), joka on edellytyksenä maksun vahvistamiselle korteillamme. Eli kyseessä on heidän järjestelmänsä ominaisuus, johon emme pankissa valitettavasti voi vaikuttaa.

Eli ei ostella sovelluksia sitten. Varmaan sama homma iTunesin puolella sitten.
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #385 : 26.02.2013 12:33 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Saako Play-kauppaan ostettua lahjakortteja? Kaveri kiersi ongelmansa ostamalla iTunes-lahjakortteja.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #386 : 26.02.2013 12:37 »
Kubs Jäsen Viestejä: 493 Basaaripisteet: 1 Profiili
Saako Play-kauppaan ostettua lahjakortteja? Kaveri kiersi ongelmansa ostamalla iTunes-lahjakortteja.

Jenkeissä on myytävänä, mut ei tietenkään täkäläisissä Play-kaupoissa toimi. Ja muita maksutapoja varmaan turha odotella. Paypal tai sitten joku operaattorimaksu ois ihan jees.
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #387 : 26.02.2013 15:16 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Operaattorilaskutus on vaihtoehtona mutta en kyllä usko että sitäkään Suomessa. Pikainen googletus paljastaa että myös S-pankin debit kortti käy maksuvälineenä. Ite käytän Nordean Master Cardia.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #388 : 03.03.2013 22:37 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Emäntä sai vanhan orkkis galaxyn. Hetki sitä tuossa räplättiin ja onko tosiaan tilanne se, että oikeastaan mikään peli/app ei toimi enää näin "vanhalla" laitteella? Edes android marketia ei tueta vaan joku google play on ainoa paikka josta latailla kamaa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen « Vastaus #389 : 03.03.2013 23:00 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Emäntä sai vanhan orkkis galaxyn. Hetki sitä tuossa räplättiin ja onko tosiaan tilanne se, että oikeastaan mikään peli/app ei toimi enää näin "vanhalla" laitteella? Edes android marketia ei tueta vaan joku google play on ainoa paikka josta latailla kamaa.
En ymmärrä boldattua? Tässä taloudessa on myös vielä originaali Galaxy käytössä. Uusimmat pelit ym. vaativammat Appit kyykyttää puhelinta, mutta perus-Appsit toimii.
Play-Asia
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 24
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines