Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Äänestys
Kysymys: Minulta on hajonnut...
Xbox 360
Muu uutuuskonsoli
Vain vanhempi laite
Käsikonsoli
...ei vielä yksikään kone!
...jo monta konsolia.

Sivuja: [1] 2
Tulostusversio
Aihe: Onko sinulta hajonnut konsoli?  (Luettu 14542 kertaa)
Onko sinulta hajonnut konsoli? « : 27.06.2007 11:54 »
Bronson I don't want to talk about it, I want to do it. Jäsen Viestejä: 7 Basaaripisteet: 0 Profiili Oma Xbox 360 pakattiin juuri pahvilaatikkoon ja huoltoon. Kolme kuoleman punaista valoahan siinä paloi ja kajareista kuului niin ilkeä särinä, että luulin diskanttien kuolevan. Ouch.

Aspa vastasi nopeasti ja lappu tuli seuraavana päivänä. UPS hakee työpaikan vastaanotosta. Hyvää palvelua, mutta silti ärsyttää.

Pidemmittä puheitta: onko kohtalotovereita?
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #1 : 27.06.2007 12:02 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili Uusia konsoleita en ole vielä hankkinut, mutta vanha xboxini levyasemassa on jokin häikkä.
Välillä se ei tunnista pelejä ollenkaan ja valittaa vaan, että tarkista onko levy likainen tai onko se edes peli jne. Pari kertaa on tullut näyttöön outo animaatio ja teksit, että tämä on xbox-peli, ole hyvä ja laita se xbox-konsoliin. Siis mitä vittua? Se varmaan luulee että se on pc tai dvd-soitin. Se on kanssa jännä juttu kun jotkin pelit toimivat aina ja jotkut rupeavat sitten valittamaan.

Ja jollakin hepulla on näköjään hajonnu vähän useampi xbox360.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3160603

tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #2 : 27.06.2007 12:19 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW PS2 hajos joskus GTA: SA:n ilmestyessä. Vitutti.  :(
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #3 : 27.06.2007 12:21 »
PetriP-TNT Jäsen Viestejä: 129 Basaaripisteet: 0 Profiili 1 kappale PS2:sia vaatisi laserin uudelleen kalibroinnin mutta ostin kuitenkin uuden mallin vanhan rinnalle.
Kokoelma
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #4 : 27.06.2007 12:36 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW JPN PS2 oli susi jo julkaisussa. Vaihdoin kunnon DVD-soittimeen. Loppu hyvin kaikki hyvin.
Play-Asia
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #5 : 27.06.2007 12:45 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ollut onnea matkassa, yksikään pelikonsoli ei ole minulla sanonut vielä työsopimustaan irti.

Toki se vanha PS1 alkoi elinkaarensa loppupäässä olemaan jo vanha ja raihnainen, levyjen lukemisessa alkoi olla melkoisesti ongelmia.  Näistä pääsin eroon kun koneen käänsin väärinpäin, tämän klassisen kikan jälkeen lukijalaser pääsi taas levyn tietoihin käsiksi kuin uusi.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #6 : 27.06.2007 12:59 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Oma Pleikka käytettiin kyllä niiiin loppuun, että lopulta mikään kääntelyrumba ei enää auttanut. Silloin kiikutin rakkaan ystävän huoltoon ja hyvin se pelasi jälleen pari vuotta ja pelaa varmaan vieläkin uudella omistajallaan... Katkeria kyyneleitä kyllä itkin kun sen järkisyistä myin lopulta pois.

PS2 kului myöskin loppuun, mutta toimii edelleen uuden slimmin toverinsa kanssa vailinaisesti.

Xbox360 lähti vuoden jälkeen huoltoon, punaista ei näkynyt missään vaiheessa mutta jotkin pelit eivät tällä koneella toimineen asianmukaisesti.

Eli boksia lukuunottamatta hyvin ovat koneet kestäneet, täytyyhän se ymmärtää että jokaisella koneella on elinikänsä. Toivon vain että minulla vielä vanhana on jonkinlainen toimiva PS2-konsoli tai sen korvaaja, kun Sony perkele kerran murskasi unelmani kunnolla taaksepäin yhteensopivasta uudesta konsolista.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #7 : 27.06.2007 13:24 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Olen omistanut NESin, SNESin, GBAn ja N64:n. Nykyään on GC, PS2 ja DS Lite. Ikinä en ole konsolia rikki saanut. On varmaan käyny hyvää säkääkin tietty, mutta juurikin tämän takia olen aina ihmetellyt ihmisiä joilta paljon konsoleita rikki on mennyt. Koira tosin sai SNESin ohjaimen aika huonoon kuntoon. Konsoli ei ehtinyt olemaankaan kuin viikon talossa. Luoja se koira juoksi! Se on niitä harvoja kertoja kun eläimiä olen vihannut. Pistin pienen show pystyyn.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #8 : 27.06.2007 13:27 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Olen omistanut NESin, SNESin, GBAn ja N64:n. Nykyään on GC, PS2 ja DS Lite. Ikinä en ole konsolia rikki saanut.

Huom! Yhtä syrjähyppyä lukuunottamatta kaikki mahtavan Nintendon laitteita. Mistähän syystä sinulla ei ole konsoleita hajonnut?  ;)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #9 : 27.06.2007 13:32 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Huom! Yhtä syrjähyppyä lukuunottamatta kaikki mahtavan Nintendon laitteita. Mistähän syystä sinulla ei ole konsoleita hajonnut?  ;)
Hyvä pointti :) Nintendo tekee kyllä kestäviä laitteita. En muista että SNESit tai GBAt olisvat hajonneet mietnkään paljon vaikka myyntiluvut ovat kymmeniä miljoonia. Itseasiassa en ole kuullut kenenkään Nintendo laitteen hajoavan...No okei NESissähän oli niitä käynnistys ongelmia, pitkän käytön jälkeen. Siis yleisesti, ei minulla :)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #10 : 27.06.2007 13:37 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Huom! Yhtä syrjähyppyä lukuunottamatta kaikki mahtavan Nintendon laitteita. Mistähän syystä sinulla ei ole konsoleita hajonnut?  ;)
Hyvä pointti :) Nintendo tekee kyllä kestäviä laitteita. En muista että SNESit tai GBAt olisvat hajonneet mietnkään paljon vaikka myyntiluvut ovat kymmeniä miljoonia. Itseasiassa en ole kuullut kenenkään Nintendo laitteen hajoavan...No okei NESissähän oli niitä käynnistys ongelmia, pitkän käytön jälkeen. Siis yleisesti, ei minulla :)
Höhhöh, se oli sitä vanhaa hyvää aikaa. On tainneet nuo Wiit jo muutamilla kenkkuilla, kuten muutkin nykykonsolit. Ja muutenkaan, kuten filosofian tunneilla opimme, "en ole kuullu" ei ole sama kuin "ei ole". ;)

Mullahan ei ole yksikään konsoli hajonnut, vanha '02 PS2:kin toimii kuin unelma edelleen. Samoin käsikonsolit, mutta ne nyt ovatkin verrattain tuoreita. Kieltämättä joskus käy silti mielessä, että halvan slimmi-pleikkarin tullessa vastaan sellainen pitäisi ostaa talteen, ettei sitten joku päivä satu ikävää ylläriä. Vanha on silti vanha, vaikka toimiikin toistaiseksi.


EDIT. Ai niin, näistä puhuessa pitää aina koputtaa puuta.


« Viimeksi muokattu: 27.06.2007 13:49 kirjoittanut Sharkie »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #11 : 27.06.2007 13:46 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili
No okei NESissähän oli niitä käynnistys ongelmia, pitkän käytön jälkeen. Siis yleisesti, ei minulla :)
Sekin johtui vaan siitä, että kontaktit olivat paskaiset. Laitteessa ei ollut mitään vikaa.
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #12 : 27.06.2007 14:34 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili Tasan yksi konsoli on hajonnut: NES.
Enää en edes muista miten se lakkasi toimimasta, luultavasti ei vaan enää toiminut.
Sydämeni itkee vieläkin verta.
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #13 : 27.06.2007 14:41 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili Omistuksessa on: NES, Ps1 (slimmimpi), Cube, Ds, Ds littee, Gba Sp, Gba Micro, Psp ja Dreamcast.
Kaikki pelittää edelleen kunnialla. Gba sp:stä hajosi toinen takanappi, mutta sen sai pienellä kikkailulla korjattua ja psp:n etupaneelissa on särö. Ei oo tehty kestämään Suomen karuja pakkasasteita..  : D
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #14 : 27.06.2007 15:03 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Olen omistanut/omistan seuraavat konsolit: 2XNES, SNES, 2XN64, 2XGB, GBC, GBA, GBA SP, DS, DS Lite, 2XGC, Wii, Xbox, PS2 sekä DC.

Yhtäkään konsolia en ole saanut hajotettua.


« Viimeksi muokattu: 27.06.2007 15:24 kirjoittanut migge »
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #15 : 27.06.2007 15:09 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Minulla on ollut/on seuraavat laitteet: PS1, PS2, GBA, Dreamcast, Xbox 360, DS Lite.

Ainoa minkä olen onnistunut hajottamaan, oli PS1 vuosien ahkeran käytön jälkeen. Muistaakseni vialla oli jotain tekemistä laserin kanssa. Laite tietääkseni "toimii" vieläkin, mutta erittäin epävakaasti.

Ja sitten oli tietysti XO, joka oli rikki jo sen ostaessani. Syy: Anttila myi vahingossa minulle laitteen, joka oli jo kerran palautettu viallisena... >:(

Nykyinen XO on ollut nyt käytössä vuoden ilman mitään suurempia ongelmia. Pari kertaa on tiltannut.
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #16 : 27.06.2007 15:43 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili Talosta löytyy/on löytynyt SNES, PS1, PS2, GC ja Wii, ja ikinä ei mikään ole hajonnut. Toi musta Pleikkakakkonenki on jo vanha, läski pieru, ei ihan ensimmäistä painosta, ja näillä näkymin tuskin sanoo sopimustaan irti ellen sitten heitä kontrolleja päin itse yksikköä.

Noita Pleikkarin ohjaimia kyllä on tullut osteltua. ;D Syystä että? DMC3, ja nykyään GoW2:n Titan Mode. Ennen näitä eivät ohjaimet ole juurikaan lennelleet.
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #17 : 27.06.2007 15:51 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Noita Pleikkarin ohjaimia kyllä on tullut osteltua. ;D Syystä että? DMC3, ja nykyään GoW2:n Titan Mode. Ennen näitä eivät ohjaimet ole juurikaan lennelleet.
Hohhoh, milloinkahan tule peli, joka alkaa hajottaa minuakin niin, että pädi oikeasti irtoaisi kädestä. Joskus harvoin olen saattanut vihaisesti heiluttaa, ja kerran Guitar Herossa kämmäilyn jälkeen piti potkia seinää. Sitä ennen asetin kuitenkin ohjaimen huolella sohvalle. ;D

Tasan yksi DualShock on hajonnut, ja siitäkin kakkos-olkanapit sanoivat sopimuksensa irti. Samaisesta ohjaimesta oli kylläkin myös aivan ohjaimen tyvestä kuoriutunut johdon eriste hus helvettiin jonninkin matkaa, ja paikkailin pitkään sitä mustalla kiiltäväpintaisella(tyyli ennen kaikkea) teipillä. Tämä taas oli ikävä kyllä täysin huonon säilytyksen ansiota, ja todennäköisesti vaikutti niihin olkiinkin...
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #18 : 27.06.2007 16:26 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
PS2 hajos joskus GTA: SA:n ilmestyessä. Vitutti.  :(

Kohtalotoveri! Oma kakkoseni hajosi juuri muutama päivä ennen GTA:SAn julkaisua, ja eikun äkkiä uusi Slim-mallinen tilaukseen... Toimitus tietenkin kesti tuhottoman kauan, tai ainakin siltä se tuntui. Tulihan se oikeasti alle viikossa, mutta liian kauan se kesti, kun uusi peli kädessä jo julkaisupäivänä, eikä sitä pääse pelaamaan... Kyllä otti päähän... Onneksi pääsin kaverille kokeilemaan uutta peliäni. ;D

Vanha kone palveli sen pari, kolme vuotta ja uusi Slim on palvellut uskollisesti siitä lähtien.

EDIT: Niin, ja onhan tuo NES jo lähes hajalla, toimii aika valikoivasti...(Pitäisi jostain hommatu uusi ja lisää pelejä)
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #19 : 27.06.2007 16:36 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Olen omistanut/omistan seuraavat konsolit: 2XNES, SNES, 2XN64, 2XGB, GBC, GBA, GBA SP, DS, DS Lite, 2XGC, Wii, Xbox, PS2 sekä DC.

Yhtäkään konsolia en ole saanut hajotettua.

Uteliaisuudesta kysyn: Onko yhtään toimivaa SNES konsolia myynnissä? :) Olen hiukan yrittänyt kyseistä konsolia etsiskellä, mutta nyt VC:n tullessa Wiille on into hiukan laantunut. Mutta edelleen siis kiinnostaa jos hinnasta pääsee yhteys ymmärrykseen.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #20 : 27.06.2007 16:46 »
Masi Jäsen Viestejä: 43 Basaaripisteet: 0 Profiili
Oma Xbox 360 pakattiin juuri pahvilaatikkoon ja huoltoon. Kolme kuoleman punaista valoahan siinä paloi ja kajareista kuului niin ilkeä särinä, että luulin diskanttien kuolevan. Ouch.

Aspa vastasi nopeasti ja lappu tuli seuraavana päivänä. UPS hakee työpaikan vastaanotosta. Hyvää palvelua, mutta silti ärsyttää.

Pidemmittä puheitta: onko kohtalotovereita?

Täältä löytyy hajonnut Xbox 360.Haettiin ovelta kesäkuun alussa ja pitäisi tulla ihan lähipäivinä,en tiedä sitten ilmoittavatko puhelimitse koska tuovat?

Toinen hajonnut kone on ollut Segan Dreamcast jossa taisi olla joku tyyppivika.Ostin kuitenkin toisen Dreamcastin ja on toiminut vaikka en ole pitkään aikaan pelannut.
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #21 : 27.06.2007 21:38 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Uteliaisuudesta kysyn: Onko yhtään toimivaa SNES konsolia myynnissä? :) Olen hiukan yrittänyt kyseistä konsolia etsiskellä, mutta nyt VC:n tullessa Wiille on into hiukan laantunut. Mutta edelleen siis kiinnostaa jos hinnasta pääsee yhteys ymmärrykseen.
Hassua että satuit juuri kysymään. SNES on juuri yksi niistä konsoleista, jonka olen nuorena mennyt hölmöyksissäni myymään ja juuri nyt olen ostamassa sitä takaisin.

On vielä ihan hyvä paketti tulossa. Konsoli ,3 ohjainta, tarvittavat johdot, sekä pelit:
Donkey Kong Country (CIB), Donkey Kong Country 2 (Loose), Super Metroid (CIB), Super Mario All-stars + Super Mario World (Kasetti ja ohjeet), Street Fighter 2 (Kasetti ja ohjeet), Mortal Kombat 2 (Loose). Hintaa 140.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #22 : 27.06.2007 21:45 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili PS1, mutta se oli sitä aikaa jolloin pelit olivat pelejä ja niitä kohdeltiin kaltoin. Levyt olivat täynnä naarmuja, vaikka itse pyrin pitämään ne jossakin lootassa. Harmi kun olin ainut perheestä joka näin teki. Niin, ja se oli myös sitä aikaa, jolloin viikonloppuisin jännättiin millainen lähetys pelejä sieltä rajan takaa tuli (syy hajoamiseen meib..). Silloin pelien saamisessa oli vielä jotain magiaa, mutta nyt se ei todellakaan tunnu enää miltään. :-\
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #23 : 27.06.2007 21:46 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Hassua että satuit juuri kysymään. SNES on juuri yksi niistä konsoleista, jonka olen nuorena mennyt hölmöyksissäni myymään ja juuri nyt olen ostamassa sitä takaisin.

On vielä ihan hyvä paketti tulossa. Konsoli ,3 ohjainta, tarvittavat johdot, sekä pelit:
Donkey Kong Country (CIB), Donkey Kong Country 2 (Loose), Super Metroid (CIB), Super Mario All-stars + Super Mario World (Kasetti ja ohjeet), Street Fighter 2 (Kasetti ja ohjeet), Mortal Kombat 2 (Loose). Hintaa 140.

DAMN! Niimpä tietenkin :) Hyvän paketin olet kyllä löytänyt. Itseäni hiukan kyrsii kun en viitsisi laittaa 15 vuotta vanhaan konsoliin yli 40€. Se kun tuntuu olevan vielä aika halpa hinta käytetystä SNESistä tällä hetkellä...harmillista...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #24 : 27.06.2007 22:04 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
DAMN! Niimpä tietenkin :) Hyvän paketin olet kyllä löytänyt. Itseäni hiukan kyrsii kun en viitsisi laittaa 15 vuotta vanhaan konsoliin yli 40€. Se kun tuntuu olevan vielä aika halpa hinta käytetystä SNESistä tällä hetkellä...harmillista...
No ei se itse konsoli sitä enempää maksakkaan. Tuossa paketissa hintaa nostaa ennen kaikkea CIB Super Metroid ja osaltaan Donkey Kongitkin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #25 : 27.06.2007 22:38 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Yksikään konsoli ei vielä itselläni ole hajonnut tähän päivään mennessä. Kaikki oheistavaratkin ovat pysyneet kunnossa. Jos vikoja on pakko lähteä etsimään, niin 2001 ostetun PlayStation 2:n levykelkka pitää ikävähköä ääntä avattaessa ja sulkiessa, mutta muuten toimii kuin uusi. Talosta löytyvät seuraavat konsolit: SNES, 2x N64, GameCube, PlayStation 2, Wii, GBA, DS, DS Lite, PSP. PlayStationin olen myös omistanut, sekin toimi ongelmitta.

JayeizH: ostin/ostan (en ole periaatteessa vielä maksanut) kaverini SNES-kamat, joille hänellä ei enää ollut käyttöä. Tällä haaraa kauppa koskee vain pelejä, sillä täysin toimivan SNES:n itse jo omistan, mutta mikäli kiinnostaa voin itse koneenkin häneltä ostaa, ja myydä sen sitten sinulle. Ohjaimia, joskin harmittavan huonokuntoisia, on kaksi kappaletta ja pari peliäkin voisi olla mahdollista saada mukaan (niitä mistä tupla kappaleet eli Donkey Kong Countryt 2 ja 3 sekä Super Mario All-Stars), riippuen toki siitä mitä olet valmis maksamaan ;).
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #26 : 27.06.2007 22:43 »
6puu Jäsen Viestejä: 77 Basaaripisteet: 0 Profiili Heh, melko kuvaavaa että Xbox 360 on ainoa konsoli, joka mainitaan kyselyssä nimeltä. Taitaa hajoilla lootia melko paljon.

Itseltäkin XO kosahti viime syksynä, ja vuoden 2005 joulukuussa konsolin hankin. Eipä siinä vaihdossa mitään erikoisia tapahtunut, paitsi että puolitoista kuukautta jouduin uutta odottamaan.

E: Onko ava liian iso? Koko on 150x113


« Viimeksi muokattu: 27.06.2007 22:54 kirjoittanut 6puu »
Always roll deep on the streets like the mafia
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #27 : 28.06.2007 22:53 »
JasuPoju Oh Shi-- Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili Eipä kummempia muuta kun PS2 korjattu kolmesti...Muita en muistakaan.
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #28 : 01.07.2007 10:14 »
PZQ Jäsen Viestejä: 17 Basaaripisteet: 0 Profiili PS2 hajosi noin vuosi sitten ja kyllä vitutti kun takuukin oli mennyt...
Nyt omistan PS2:n litteän version 8)
tallennettu
Re: Onko sinulta hajonnut konsoli? « Vastaus #29 : 01.07.2007 13:47 »
MunkkiPossu Jäsen Viestejä: 5 Basaaripisteet: 0 Profiili Kerran on PS2 alkanut takkuilemaan muutamien pelien kanssa, eli heittäny Disk Read Erroria ruutuun esim. Gran Turismo 4:n kanssa. Tämän kuitenkin ratkaisin ammattimaisesti hakemalla netistä ohjeet ja putsaamalla pleikkarin sisältä pölystä ja putsaamalla lukijan. Tän jälkeen on taas toiminut kuin unelma, vaikka sillä ikää jo onkin. Pitääpi koputtaa puuta. :)
Well, I wish I was a catfish.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines