Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 62 63 64 65 66 [67]
Tulostusversio
Aihe: Mitä tapahtui tänään?  (Luettu 153078 kertaa)
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1980 : 19.01.2012 17:36 »
Iva Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili
Näyttäisi siltä että ensi kuun alussa on edessä vkl-reissu pietariin DJ-keikalle. Veli venäläinen maksaa viulut ja vähän taskurahaakin. Jännittää aika tavattoman paljon. Hyvällä ja vähän huonollakin tavalla  :lol:
Huhhuh! Onnea, Koo! Tuntuu siistiltä, että tyyppi, jota on hiljaa vierestä seurannut, alkaa vähä vähältä nousemaan kohti tähtiä! Vilkuta mulle ku oot huipulla! ;)
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1981 : 19.01.2012 22:52 »
Koo Jäsen Viestejä: 890 Basaaripisteet: 5 Profiili Kiitos!  :)

Tuntuu kyllä hyvältä kun kerrankin hommat rullaa eteenpäin ihan mukavasti miltei omalla painollaan. Toissapäivänä tuli yhteydenottoa yhdeltä tuoreelta berliiniläiseltä levylafkaltakin, melko pienimuotoista toimintaa, mutta mukavaa että alkaa löytyä kontakteja.

Huipulle varmaan on vielä matkaa  :P
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1982 : 20.01.2012 07:46 »
Gba Jäsen Viestejä: 1 132 Basaaripisteet: 0 Profiili Huipulle on matkaa vain sen yhden hittibiisin verran. Erästä pokerinpelaajaa vapaasti lainaten "ensimmäinen miljoona potkii vastaan kaikkein eniten"  ;)

Laitahan matskua boardeillekin.
Get ripped or die mirin'
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1983 : 20.01.2012 14:40 »
Koo Jäsen Viestejä: 890 Basaaripisteet: 5 Profiili Nooo tämänhetkiset mielenkiinnon kohteet on sen verran nicheä ettei hittibiiseistä ehkä tarvitse huolehtia. No kuka tietää. Unelmana olisi että saisi vinyylijulkaisun vielä joskus ulos jollain arvostamallani levylabelilla. Saa nähdä, tyyli poukkoilee vielä aika paljon eikä oikein jaksa jumiutua yhteen juttuun.

http://soundcloud.com/byrslf_division/keiska-tearjerk-forthcoming

http://soundcloud.com/keiska/watch-your-step

tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1984 : 20.01.2012 20:18 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 480 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW On muuten aika kovaa materiaalia, etenkin Tearjerk kolahti. Onko syna samplattu jostain vai omaa kamaa? Ei sillä sinänsä merkitystä, mutta kiinnostaisi toki. :p Muuten sellaista musaa kyllä väsäät, etten etenkään tämänhetkisten musiikkimieltymysteni pohjalta voi muuta tehdä kuin nauttia; jatka samalla linjalla...
http://aaniaaltoja.wordpress.com
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1985 : 22.01.2012 13:00 »
Koo Jäsen Viestejä: 890 Basaaripisteet: 5 Profiili Kiva kuulla :) Taitaapi itseasiassa molemmat biisit olla 100%:sti sampleista duunattuja.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1986 : 22.01.2012 14:20 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 247 Basaaripisteet: 1 Profiili Jees, tykkäsin itsekin. Mitään valaisevampaa en kyllä osaa sanoa.
gg ilu dgf hhw
#@machinaesupremacy, #@pelaajalauta, #@visaajat @ Quakenet
#tigirc @ EsperNET
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1987 : 22.01.2012 14:23 »
Rocky_Balboa Peace! Ei enää sotaa! Jäsen Viestejä: 1 630 Basaaripisteet: 1 Profiili Mun flashplayerissä taitaa olla jotain vikaa...
You must gather your party before venturing forth
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1988 : 22.01.2012 19:47 »
Iva Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili Mua pelottaa joka päivä. Mietin omistamisen ja ostamisen järkevyyttä. Odotan vaan sitä hetkeä kun minun täytyy hankkiutua eroon kaikesta materiaalista mitä olen vuosien varrella haalinut. Joku päivä saatan tehdä sen ratkaisun, että myyn omaisuuteni pois ja lähden Nepaliin.  Mihin levyt, kirjat, vaatteet ja pelit? Mitä tärkeitä artikkeleitä haluan säilyttää ja miten? Ja miksi ylipäätänsä ostaa nyt kun en tietenkään halua raahata näitä juttuja mukanani. Nytkin tekisi mieli karsia kaikkea turhaa pois. Mut ku mietin et mitä heittää bois ni "ei tota, ei tota". Ehkä en ole valmis vielä. Ehkä kun luopumisen aika tulee, olen hyväksynyt sen, että tavarat ovat palvelleet minua oman aikansa ja näin on hyvä.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1989 : 25.01.2012 19:00 »
zoukka homo Jäsen Viestejä: 3 066 Basaaripisteet: 13 Profiili Iva, et tule kyllä itkemään rojujen perään jos päätät ne myydä. Tsemppiä vaan.
Tule kanssani veneeseen.<br /><br />PSN/Steam: zoukka_FIN
tallennettu
Re: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1990 : 29.01.2012 12:13 »
despire Jäsen Viestejä: 2 130 Basaaripisteet: 3 Profiili Ei tänään, mutta perjantaina selvisi että sain harjoittelupaikan ensi kesäksi. Helvetin hyvä homma, niin ei tarvitse enään stressata tuostakaan. Paikkakin on paras mahdollinen, eli Viikin koetila joka on lähellä ja ei siinä mielessä poikkea kouluun menemisestä ollenkaan. Neljä kuukautta eli koko kesä menee, mutta tuloksena vaivaiset 3 opintopistettä. Palkkaa sentään maksetaan, niin ei ihan köyhdy.

Meikän kesä menee sitten tosiaan lehmiä hoitaessa, jonkinmoisissa kylvöpuuhissa, koneiden ja rakennusten korjailussa ja tutkijoiden avustamisessa. Hyviä ulkohommia luvassa siis, toivottavasti tulee lämmin kesä :)
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1991 : 29.01.2012 12:46 »
Gba Jäsen Viestejä: 1 132 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mua pelottaa joka päivä. Mietin omistamisen ja ostamisen järkevyyttä. Odotan vaan sitä hetkeä kun minun täytyy hankkiutua eroon kaikesta materiaalista mitä olen vuosien varrella haalinut. Joku päivä saatan tehdä sen ratkaisun, että myyn omaisuuteni pois ja lähden Nepaliin.  Mihin levyt, kirjat, vaatteet ja pelit? Mitä tärkeitä artikkeleitä haluan säilyttää ja miten? Ja miksi ylipäätänsä ostaa nyt kun en tietenkään halua raahata näitä juttuja mukanani. Nytkin tekisi mieli karsia kaikkea turhaa pois. Mut ku mietin et mitä heittää bois ni "ei tota, ei tota". Ehkä en ole valmis vielä. Ehkä kun luopumisen aika tulee, olen hyväksynyt sen, että tavarat ovat palvelleet minua oman aikansa ja näin on hyvä.

Jos on noin kiintynyt materiaaliin, niin myy samantien pois. Aika sairasta jos ei pysty luopumaan jostain tuotteesta. Kaveri just myi kaiken ja muutti ulkomaille. Itselle ei tekisi myöskään kipeää shipata koko omaisuutta kaatopaikalle ja lähteä kiertämään maailmaa.

Toisaalta jos roju tekee onnelliseksi, niin miksi niistä pitäisi luopua, senkun hamstraa hamsterin tavoin kaiken varastoon ja antaa pölyttyä siellä. Varastoja voi myös vuokrata Nepalin matkaa varten, jos ei kykene tai halua niistä romuistaan luopua.

Neloselta tuli joku 4D-dokkari noista hamstraajista, jotka eivät edes roskistaan pystyneet päästämään irti. Sairasta.  :)
Get ripped or die mirin'
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1992 : 29.01.2012 12:48 »
Vin Susirajan vahvistus Jäsen Viestejä: 714 Basaaripisteet: 0 Profiili Tavara ei tuo onnea, vaikka sitä kuinka itselleen uskottelisi.
tallennettu
Vs: Mitä tapahtui tänään? « Vastaus #1993 : 31.01.2012 11:50 »
Gba Jäsen Viestejä: 1 132 Basaaripisteet: 0 Profiili Itkemisestä ja telleistä

Vaikka pokeri ei kiinnostaisi, niin lukekaa tuota tarina hevosesta.  :/
Get ripped or die mirin'
tallennettu
Sivuja: 1 ... 62 63 64 65 66 [67]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2012