JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Ja dokkaripuoli kiinnostaa yhtä lailla kuin LOTRinkin tapauksessa. Hienon fantasiamaailman rakentumisen seuraaminen on kiehtovaa katsottavaa.
Samoin. Pakkohan nämä siis on hommata. Sinänsä kyllä kyrsii hiukkasen koska leffat hyllystä löytyy jo. Ja aikanaan tuli ne ostettua kun en tälläisiä juttuja odottanut. Lähinnä siksi kun ajattelin että Potterin suurin kohderyhmä ei tälläisiä juttuja kaipaa. Olimpa väärässä. Ihan cool sinänsä että tälläisiä extroja tulee. Toivottavasti kyseessä on laadukkaan extrat. Viime aikoina olen alkanut arvostamaan LOTRin extroja muutenkin vain kuin laajuuden vuoksi. Monessa leffa on extroja hutaistu vain sen vuoksi mukaan että joku harrastaja tyhmänä ne sen vuoksi ostaisi. Kuten minä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
Miitti 19: "Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!"
tallennettu
JayeizH
Jäsen
Muistivathan kaikki, että Lost jatkuu tänään?!
En. Enkä aio katsoa. Mutta sen myönnän että olen hiukan muuttanut mielipidettäni sarjasta. Ensimmäiset kaksi kautta on aivan paskaa. Mutta kolmannen ja/tai neljännen kauden paikoilla sarja muuttuu mielenkiintoiseksi. Vaikka se hiukan tuskaa olikin katsoa kaksi ensimmäistä, eikä kukaan selvä järkinen olisi sitä minun sijassa katsonut niin olen oikeastaan tyytyväinen että tuli katsottua kun kaikki lupailivat että se paranee loppua kohti.
Se miksi sarjaa ei tule katsottua nyt TV:stä on ihan siitä että jaksojen kerronta on sen verran paskamainen että joka jakson lopussa kyrsii kun se loppu. Joten sarja on paljon toimivampaa katsoa levyltä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
tallennettu
"Scissors are over powered. Rock is fine." - Paper
tallennettu
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Muistivathan kaikki, että Lost jatkuu tänään?!
En. Enkä aio katsoa. Mutta sen myönnän että olen hiukan muuttanut mielipidettäni sarjasta. Ensimmäiset kaksi kautta on aivan paskaa. Mutta kolmannen ja/tai neljännen kauden paikoilla sarja muuttuu mielenkiintoiseksi. Vaikka se hiukan tuskaa olikin katsoa kaksi ensimmäistä, eikä kukaan selvä järkinen olisi sitä minun sijassa katsonut niin olen oikeastaan tyytyväinen että tuli katsottua kun kaikki lupailivat että se paranee loppua kohti.
Heh, mulla oli juuri toisinpäin. Kaksi ekaa oli parasta tv-viihdettä mitä on tehty, mutta sitten kolmannessa kaudessa homma lässähti, enkä enää jatkanut Lostin seuraamista. Näin kävi melko monelle. Olen yllättynyt, että kolmatta ja sitä seuraavia kausia pidät parempina kuin esimmäisiä. Täytynee imasta kaikki 6 seasonia ja katsoa putkeen, jos vaikka mielipide olisi muuttunut vuosien varrella.
Man wasn't ment to live in the cubical, he was meant to walk 60 miles a day and hunt sabertooth tigers with his bare hands. -Arnold Schwarzenegger
tallennettu
tallennettu
JayeizH
Jäsen
Heh, mulla oli juuri toisinpäin. Kaksi ekaa oli parasta tv-viihdettä mitä on tehty, mutta sitten kolmannessa kaudessa homma lässähti, enkä enää jatkanut Lostin seuraamista. Näin kävi melko monelle. Olen yllättynyt, että kolmatta ja sitä seuraavia kausia pidät parempina kuin esimmäisiä. Täytynee imasta kaikki 6 seasonia ja katsoa putkeen, jos vaikka mielipide olisi muuttunut vuosien varrella.
Laitoin tuossa "kolmos ja/tai neloskaudella" koska en muista tarkkaan missä vaiheessa sarja iski itsensä oikeasti läpi. Saattoi olla sitten neljännessä kaudessa. Ensimmäinen ja toinen kausi oli vain joten niin "mitään ei tapahdu" menoa että mielenkiinto meinasi loppua kesken. Joka jakso päättyi cliffhangeriin, ja joka jaksossa oli lisää arvoituksia ja sinänsä mielenkiintoisia asioita. Ja joka kerta kun ajatteli että "nyt se alkaa, nyt jotain oikeasti tapahtuu ja nyt selviää jotain" siirryttiinkin johonkin kauas menneisyyteen ja kerrottiin kuinka kuinka se kitara nyt on niin perkeleen rakas ja sitä pitää kuskata joka paikkaan (karkea ja kärjistetty esimerkki). Voisi varmaan sanoa että koko sarjaa rakennettiin 2-3 kautta jonka jälkeen se vasta alkoi.
Lisäksi nyt kun sarjaa on seurannut niin monet flashbackit oli loppujen lopuksi yhdentekeviä. Saihan niillä tietyissä tapauksissa hahmoja syvennettyä jne. mutta se turhautti sitten kokonaisuuden kannalta katsottuna. Varsinkin kun monesta hahmosta on tehty sitä kautta täysiä idiootteja. Yhdellä kädellä voi laskea hahmot joiden en ole toivonut kuolevan jossain vaiheessa sarjaa (kun niitä loppujen lopuksi aika urakalla on lahdattu).
tallennettu
Ephram
Jäsen
Basaaripisteet: 0
True Blood alkaa tänään TV2:lla klo. 22.35. Yle näyttää hienosti molemmat jo valmistuneet kaudet putkeen, eli kaikki 24 jaksoa. Jenkeissä valmistellaan kautta numero 3.
Katsoin pari jaksoa aikoinaan ja sarja vaikutti timangilta. Jäin kuitenkin odottelemaan Ylen HBO-diilin myötä sen rantautumista Suomeen.
Pelottelivat perkeleet, kun viikko sitten levisi huhu, jonka mukaan Yle näyttäisi K15-version, jossa sarjan ronskit seksikohtaukset olisi saksittu pois ja väkivaltaa pehmennetty. Mutta onneksi se oli vain huhu, joten ihanat utareet ja hurme täyttävät sensuroimattomana TV-ruudun.
Niin, itse sarjahan on vampyyrimeininkiä, mutta ilman kliseitä. Twilight-fanit (joita tällä boardilla toki on runsaasti) saattavat ensialkuun järkyttyä sarjan karheudesta.
iMac 21,5" i5 2,5 Ghz | iPhone 4S 16 GB White | iPad (3rd gen) 16 GB White
Odotan: Baldur's Gate: Enhanced Edition (iOS), Skyrim: Dawnguard DLC (PS3), E3 2012, WWDC
tallennettu
tallennettu
tallennettu
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu