Re: Parhaat hahmot TV-sarjoissa!
« Vastaus #4 : 10.05.2008 21:33 »
Ephram
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Ephram Brown (Gregory Smith) EVERWOOD
Nuoren miehen angsti. Ongelmat. Oman itsensä löytäminen ja sitä myöten onnellisuuden kartoittaminen.
Vedenpäs tässä oikein urakalla kotiin päin, mutta en vain pysty tästä sarjasta pahoja sanomaan. Ephram on loistava hahmo, joka kehittyy neljän kauden aikana, huolimatta 3. kauden pienestä taantumasta, hurjasti. Ephramiin olen monestakin syystä pystynyt aina samaistumaan täydellisesti ja se on ollut yksi hienoimpia hahmoja seurata.
Tony Almeida (Carlos Bernard) 24 MUISTAKAA, EI SPOILATA.
Mies, joka vaikutti 1. kauden alussa lähinnä Jackin yhdeltä vastavoimalta, kasvoi kauden aikana hienoksi mieheksi. Huolimatta erimielisyyksistä, Jack ja Tony kunnioittivat toisiaan alusta alkaen ja heidän välillään vallitsi ammattimainen suhde. 2. kauden alkaessa parivaljakon välille alettiin petaamaan ystävyyttä, joka huipentui upealla tavalla 4. kauden finaalissa, jossa Tony ja Michelle hyvästelivät auringonlaskuun kävelleen Jackin. Hieno kohtaus.
Almeida kohtasi loppunsa 5. kauden puolivälissä, todella kiistellyllä tavalla. Fanien keskuudessa toivo miehen paluusta sarjaan on elänyt aina.
Hieno mies.
Tupakkamies (William. B. David) X-FILES
Et pysty pelottamaan minua, herra Mulder. Olen nähnyt presidenttien kuolevan!
Alun alkaen tupakkamiehen piti olla pelkkä puhumaton johtaja, joka pahanilkeästi kuvastaisi hallituksen hämäräpuuhia. Pian Chris Carter alkoi kuitenkin suunnittelemaan miehen varalle suuria ja teki tästä koko X-Files mytologian muistettavimman vastavoiman ja ylipäätänsä yhden hienoimmista roistoista mitä televisiossa ollaan nähty. Koskaan.
Angus Macgyver (Richard Dean Anderson) IHMEMIES MACGYVER
Macgyver on toisille ällöttävän epärealistinen kaikessa puhtoudessaan, mutta minulle se kuvastaa toimintasankaria, jonkakaltaisia ei enää 2000-luvulla osata/uskalleta kirjoittaa. Meneehän touhu joskus aika huvittavaksi sarjassa ja hahmon kehittämisessä, mutta kyllä kokonaisuutena Macgyver on loistohahmo ja aikoinaan mainio keksintö. Itse olen ammentanut hahmosta joitakin hyviä ominaisuuksia. Ja toivon, että jos joskus lapsia saan, hekin katsovat tätä sarjaa DVD:ltä pienestä pitäen. Silloin nämä saavat kokea sen saman minkä itsekin lapsena pääsin kokemaan.
iMac 21,5" i5 2,5 Ghz | iPhone 4S 16 GB White | iPad (3rd gen) 16 GB White
Odotan: Baldur's Gate: Enhanced Edition (iOS), Skyrim: Dawnguard DLC (PS3), E3 2012, WWDC
tallennettu
« Vastaus #8 : 10.05.2008 22:31 »
Odotan: Baldur's Gate: Enhanced Edition (iOS), Skyrim: Dawnguard DLC (PS3), E3 2012, WWDC
tallennettu
« Vastaus #9 : 10.05.2008 22:41 »
Fyysinen Preesens
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Topic lukkoon. Topic on onnistuttu pilaamaan kaiken maailman Everwood & 24-hahmoilla. Ei näin.
Ootsä kyl kova jätkä.
Niin olen. Sitten itse topiciin:
James "Sonny" Crockett ja Ricardo "Rico" Tubbs. Cooliuden huipentuma. Naistenmiehiä, sankareita ja komeita sällejä. Ricon naisteniskemiset, Sonnyn muistinmenetykset, aah..
Indeed.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
« Vastaus #14 : 11.05.2008 12:25 »
Ephram
Jäsen
Basaaripisteet: 0
No, heitetään nyt vielä yksi...
Benjamin Linus (LOST)
Sanonta "kiero kuin korkkiruuvi" on harvoin pitänyt näin hyvin kutinsa. Juonitteleva, manipuloiva ja pelottavat silmät omaava Ben on Lost-mytologian muistettavin hahmo, ainakin tähän mennessä. Parasta on, ettei ota selvää onko mies hyvällä vai pahalla asialla, kenties jopa molemmilla?
Benin piti alun alkaen olla mukana vain muutamassa jaksossa, mutta Lostin tuottajien huomatessa Michael Emersonin kyvyt näyttelijänä, kirjoitettiin Ben yhdeksi sarjan avainhenkilöistä. Ja miten oikea ratkaisu se onkaan ollut.
tallennettu