Sharkie
Tanssiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 4
Joo samoilla linjoilla. Ykköskausi oli parhautta, kakkosenkin vielä katsoi, sitten alkoi menemään aika perseilyksi.
+1
Tuota sarjaa jaksoi katsoa tasan sen itse "Prison Breakin" verran, joka oli helvetin mahtavaa. Varsinkin Peter Stormare oli roolissaan jälleen järkyttävän kova. Sen itse vankilapaon jälkeen sarja oli täyttä sontaa.
+2
Kunpa olisivat lopettaneet sarjan ensimmäiseen kauteensa, olisi meinaan ollut yksi telkkuhistorian munakkaimpia vetoja sekä kompakteimpia ja toimivimpia paketteja. Todella hyvää kamaa. Kakkoskausi jäi kuitenkin jo parin jakson jälkeen kesken.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
-The perfect wife
tallennettu
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
On pitänyt jo varmaan viimeset 5 vuotta alottaa The Wiren katsominen, mutta jostain syystä ei ole ikinä iskenyt. Jaksoin kerran katsoa joku viisi ensimmäistä jaksoa, mutta en millään päässyt sarjaan sisälle ja tarina ja hahmot ei vakuuttaneet tylsyyksillään.
Mä olen tismalleen tässä tilanteessa. Ekasta kaudesta on katsottuna muutama jaksoa ja sarjan perusidea ja vakiohahmot ovat kyllä juuri ja juuri sisäistetty, mutta ei nappaa niin paljon, että jaksaisi eteenpäin. Taitaa jäädä ikuisuusprojektiksi.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Justece
Jäsen
Huutokaupan metsästäjät (Storage Wars, Suomi-TV) ja Jersey Shore (MTV) on maailman parhaat reality-sarjat.
Mitä ihmettä? Olen FP:n kanssa samaa mieltä. :D
I'm the best fuck the rest.
tallennettu
Ephram
Jäsen
Vanhaa Everwood ja 24-hömppää.
Tuntuu että tuo everwood on kovinkin monen mielestä ollut koskettava - ei ole minulle tuttu.
Everwood on minulle hyvin, hyvin erityinen TV-sarja. Katson sen lähivuosina varmasti kokonaan uudelleen. 1. kauden olen nähnyt useamman kerran, mutta myöhempiä kausia en.
Rakastan sitä, kun TV-sarja tarjoaa minulle tilanteita ja hahmoja, joita pystyn peilaamaan omaan elämääni. Se on tavallaan terapeuttista. Silloin sarja myös alkaa elämään mielessä tavalla, jota tapahtuu äärimmäisen harvoin. Toki ajankohdankin tulee olla otollinen; itse olin Everwoodin alkaessa täyttänyt juuri 18 vuotta ja koko elämäni oli valtaisassa myllerryksessä.
Everwoodin finaalin Ephram & Amy -montaasi saa vieläkin silmät kosteiksi aina kun katson sen. Biisi on nappivalinta ja samoin myös montaasissa näytettävät hetket. Fan serviceä parhaimmillaan.
(alla olevaa pätkää ei luonnollisesti kannata katsoa, jos suunnittelee Everwoodin katsomista eikä halua nähdä vilauksia sarjan avainkohtauksista).
iMac 21,5" i5 2,5 Ghz | iPhone 4S 16 GB White | iPad (3rd gen) 16 GB White
Odotan: Baldur's Gate: Enhanced Edition (iOS), Skyrim: Dawnguard DLC (PS3), E3 2012, WWDC
tallennettu
Man wasn't ment to live in the cubical, he was meant to walk 60 miles a day and hunt sabertooth tigers with his bare hands. -Arnold Schwarzenegger
tallennettu
Fyysinen Preesens
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Spartacusta olen alkanut seuraamaan. Kaverin luona muutama kk sitten sattumalta näin Spartus: Gods of the Arenan ekan jakson, ja kiinnostus heräsi. Menen siis kronologisessa järjestyksessä, eli ensin katson tuon prequelin (Gods of the Arena) ja sitten siirryn ekaan tuotantokauteen (Blood and Sand). Joo, kyllähän tuossa alussa spoilattiin Blood and Sandin lopetus, mutta se ei mua haittaa, kun sattumalta spoilaannuin jo silloin, kun ekan kerran sarjasta kuulin. Tässä prequelissa on kuusi jaksoa, ja puolet olen katsonut.
Onhan tämä ihan mielettömän kova sarja. Vaikka historiasta olen aina ollut kiinnostunut, niin jostain syystä olen aina vältellyt näitä Rooma -ja gladiaattoriaiheisia leffoja ja sarjoja. Upeasti toteuttua shittiä tämä Spartacus. Loistavia hahmoja, seksiä, verta, väkivaltaa ja homoilua. Ihan kuin Oz. Tuossa on juuri ne ainekset mitä tarvitaan hyvään tv-sarjaan.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Scarf
Smokin' Sick Style!!!
Jäsen
Basaaripisteet: 3
Paras draamasarja, mitä on koskaan tehty. Piste.
Breaking Bad paranee kausi kaudelta, kolmos- ja neloskauden ollessa sellaista tykitystä, ettei mikään sarja pääse lähellekään. Metacritic: ykköskausi [74], kakkoskausi [85], kolmoskausi [89] ja neloskausi [96]. IMDb: [9.4].
Näyttelijät ja hahmot ovat aivan uskomattomia. Bryan Cranston on voittanut nyt kolmena vuotena putkeen Emmyn parhaasta miespääosasasta ja tulee voittamaan myös tänäkin vuonna. Aaron Paul voitti viime vuonna parhaan miessivuosan palkinnon.
Entäpä ne hahmot? Walter "Heisenberg" White, Skyler "rasittava ämmä, josta oppii pitämään" White, Jesse Pinkman, DEA-kyttä Hank Schrader, Gustavo "Gus" Fring, Mike; jättää esim. jokaisen The Departedin ns. koviksen varjoonsa, Saul Goodman; koko sarjan parhaita hahmoja ja loistavin lakimies TV- tai elokuvahistoriassa, meksikolaiset palkkatappajakaksoset; yhtä hyytäviä kuin No Country for Old Menin tappaja Anton Chigurh ja lukematon määrä muita, mm. pikkuroolissa esiintyvä Dany Trejo.
En ole myöskään nähnyt sarjaa, jossa olisi panostettu näin paljon yksityiskohtiin. Kamerakulmat, leikkaukset, väkivalta ja sen aiheuttamat ruhjeet ja tuho, viittaukset aikaisempiin jaksoihin ja ennen kaikkea juoni joka kulkee aina järkevästi eteenpäin eikä katsojaa ikinä aliarvioida. Sarja ei myöskään ole turhan mustavalkoinen. Hyvikset eivät ole aina hyviksiä, sillä epätoivoiset tilanteet vaativat epätoivoisia tekoja.
Erityismaininta vielä Vince Gilliganille, joka on koko sarjan takana, ohjaten, käsikirjoittaen ja tuottaen esikoistaan. Gilligan, jos kuka, ansaistee loistavan uran meriiteillään. Toisin kuin J.J. Abrams, joka on suoltanut ulos vain paskaa.
Jos nämä myyntipuheet eivät riitä, niin omapa on häpeäsi. Itse jään odottamaan kulli kovana viimeistä kautta.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Sharkie
Tanssiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 4
Paras draamasarja, mitä on koskaan tehty. Piste.
Breaking
Bad paranee kausi kaudelta, kolmos- ja neloskauden ollessa sellaista tykitystä, ettei mikään sarja pääse lähellekään. Metacritic: ykköskausi
[74], kakkoskausi
[85], kolmoskausi
[89] ja neloskausi
[96]. IMDb:
[9.4].
Ah, loistavaa että joku muukin on sarjasta yhtä mielissään! Tätähän on yritetty boostata ennenkin.
Itsellä on neljäs kausi edelleen katsomatta, kiitos syksyn kiireiden, ja nyt on kolmosen cliffhangerista jo niin kauan, että päätin katsoa kaudet 1-3 uusiksi ennen neljänteen sukeltamista. Voi pojat sieltä on herkkua luvassa!
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
-The perfect wife
tallennettu