Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 10 [11]
Tulostusversio
Aihe: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma)  (Luettu 24062 kertaa)
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #300 : 19.12.2010 01:36 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 487 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tämä Metro 2033 vaikutti aika kiinnostavalta kun lueskelin tuota Rock, Paper, Shotgunin kalenterin 14. luukkua. En välttämättä erityisemmin välitä "perusräiskinnöistä" (CoD ym.) paitsi ehkä moninpelinä joskus, mutta toisaalta tunnelmallisia / poikkeavia FPS-pelejä vastaan minulla ei ole mitään - Half-Life 2 on esimerkiksi mahtava peli ja niin edelleen. Täten myös Metro 2033:ssa juuri tuo tunnelma on se aspekti mikä ehkä eniten kiinnostaisi. Räiskintää saa toki olla, mutta jos tuo jonkinlainen dystooppinen fiilis välittyisi eikä peli olisi yleisesti ottaen kovin huono niin tämä voisi hyvinkin kolahtaa itseeni. En muuten yleisesti ottaen ärsyynny pikkuvirheistä hirveästi (jotkut täällä tuntuvat puheidensa perusteella flippaavan jos pelissä on pikseli väärässä paikassa ;)), joten jos fiilis on kohdallaan niin peli saattaa silti maistua mulle. Myös mahdollisuus vetää peli venäjänkielisellä ääninäyttelyllä vaikuttaa jollakin tavalla kekseliäältä ja ehkä jotain autenttisuutta tuovalta ratkaisulta.

Onko kyseessä siis hyvä peli? Onko Singularity parempi? Ovatko molemmat pelejä jotka kannattaa kokea? En siis varsinaisesti "etsi" mitään hyvää FPS-peliä joten pakko ei ole suositella kumpaakaan, kunhan ovat herättäneet kiinnostusta jonkin verran.
http://aaniaaltoja.wordpress.com
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #301 : 19.12.2010 01:52 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 304 Basaaripisteet: 1 Profiili
Onko kyseessä siis hyvä peli? Onko Singularity parempi? Ovatko molemmat pelejä jotka kannattaa kokea? En siis varsinaisesti "etsi" mitään hyvää FPS-peliä joten pakko ei ole suositella kumpaakaan, kunhan ovat herättäneet kiinnostusta jonkin verran.

Noh, Metro 2033 on omalaatuinen peli, jolla on aika paljon juuria STALKER-sarjassa.

Singularity on taas lähinnä huono Bioshock-klooni kaikinpuolin.
Most of you are familiar with the virtues of a programmer. There are three, of course: laziness, impatience, and hubris.
#@machinaesupremacy, #@pelaajalauta, #@visaajat @ Quakenet
#tigirc @ EsperNET
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #302 : 31.12.2010 16:30 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 253 Basaaripisteet: 1 Profiili Olen jo pitkään pohtinut Bayonettan ostoa. En vain omista konsolia jolla peli kuulemani mukaan pääsee parhaiten oikeuksiinsa (tässä tapauksessa Xbox 360), joten kysyn teiltä: teenkö järkeä jos ostan pelin PS3:lle jolla se on vain vähän rikkinäinen? Luin kyllä päivityksestä joka korjaisi pelissä olevia vikoja, mutta onko kymppi tai pari PS3-versiosta siltikään kannattava hinta? Tällä hetkellä Bayonetta kiinnostaa minua hyvin paljon, mutta en haluaa ostaa peliä ennen kuin olen täysin varma siitä.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #303 : 31.12.2010 16:48 »
Shiranui Jäsen Viestejä: 94 Basaaripisteet: 1 Profiili
Olen jo pitkään pohtinut Bayonettan ostoa. En vain omista konsolia jolla peli kuulemani mukaan pääsee parhaiten oikeuksiinsa (tässä tapauksessa Xbox 360), joten kysyn teiltä: teenkö järkeä jos ostan pelin PS3:lle jolla se on vain vähän rikkinäinen? Luin kyllä päivityksestä joka korjaisi pelissä olevia vikoja, mutta onko kymppi tai pari PS3-versiosta siltikään kannattava hinta? Tällä hetkellä Bayonetta kiinnostaa minua hyvin paljon, mutta en haluaa ostaa peliä ennen kuin olen täysin varma siitä.

Itsekin tuli tiedusteltua samaa asiaa pari viikkoa sitten täällä, ja loppujen lopuksi päädyin tilaamaan Bayonetan Zavvista kun sen verran huokeaan hintaan (13e) lähti. En ole vielä päässyt peliä pelaamaan, mutta ilmeisesti ainakin suurimmat latausongelmat on karsittu päivityksien avulla. Kattelee sitten tarkemmin kun olen itse päässyt peliin käsiksi.
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #304 : 30.05.2011 19:30 »
Max out Jäsen Viestejä: 374 Basaaripisteet: 0 Profiili Olen miettinyt Dirt 3:n ps3 version ostamista. Rallipeliä olen miettinyt, mutta WRC ei vaikuta hyvältä joten olisiko Dirt 3 hyvä rallipeli?    :???:
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #305 : 04.11.2011 07:55 »
e-peli Jäsen Viestejä: 19 Basaaripisteet: 0 Profiili Bioshock 2 olisi Markantalossa (http://www.markantalo.fi/product/pelaaminen/playstation-3-pelit/PS3BIOSHOCK2/bioshock-2-ps3) 9,90e. Onko ostamisen arvoinen peli? Multiplayerissa ei taida pelaajia löytyä, mutta miten yksinpeli?
tallennettu
Re: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #306 : 04.11.2011 09:53 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 618 Basaaripisteet: 2 Profiili Jos tykkäsit ekasta BioShockista niin eiköhän tuo kakkonenki iske. Ei kyllä mun mielestä ihan yhtä hyvä kuin ykkönen, mutta melkein samanlaista mättöähän sekin on pelattavuudeltaan.
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #307 : 04.01.2012 14:51 »
taistelunp1 Jäsen Viestejä: 9 Basaaripisteet: 0 Profiili Kannattaisiko ostaa ps3lle Dead island ?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 10 [11]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2012