E3 2008
« : 01.07.2008 12:57 »
Ephram
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Microsoftin lehdistötilaisuus: 14.7 Suomen aikaa alkaen klo. 20.30
LINKKI: G4:n livefeed Microsoftin tilaisuudesta
Nintendon lehdistötilaisuus: 15.7 Suomen aikaa alkaen klo. 19.00
LINKKI: G4:n livefeed Nintendon tilaisuudesta
Sonyn lehdistötilaisuus: 15.7 Suomen aikaa alkaen klo. 21.30
LINKKI: G4:n livefeed Sonyn tilaisuudesta
IGN:n päivittyvä lista varmistetusti tapahtumassa nähtävistä peleistä ja laskuri E3:een
Enää alle kaksi viikkoa vuoden suurimpaan pelitapahtumaan, joten on aika avata peli: mitä yllätyksiä haluaisitte messuilla nähdä, mistä peleistä odotatte trailereita/pelikuvia ja millaisia julkistuksia toivotte näkevän tämän vuoden messuilla? Itse seuraan suurimmalla mielenkiinnolla Nintendon tekemisiä, mutta myös PS3:n omistajana katseet suuntautuvat toki sinnekin hieman. Microsoftin tekemisistä olen vähiten tietoinen. Mitä kovia pelejä ne passittavat esiin E3:ssa?
Sonylla on varmaan Killzone 2 se kovin juttu. IGN:n listassa näkyy toistaiseksi yksi, varmistettu Nintendo-nimike: Mystery Case Files: MillionHeir . Sillä ei vielä kuuhun mennä. 
Ja sitten niitä toivomuksia messuilla paljastuvista peleistä:
Kid Icarus Wiin näkeminen ei ole enää mitenkään absurdin ajatus, ehkä pikemminkin päinvastoin. On tästä pelistä jo niin kauan juoruttu ja milloin sanottu sen olevan Factor 5:n huostassa, tai sitten Retro Studiosin. Eiköhän Reggie tämän pressissä kuitenkin pamauta mahtipontisesti esiin.
Viime vuonna uskaliaimmat puhuivat uuden Zeldan julkistuksesta Nipan pressin viime minuuteilla. Silloin oli kyllä törkeän aikaista puhua siitä, mutta entäs nyt? Tietääkseni Nintendo ei enää tahdo vilautella pelejään liian aikaisin. Monet uskovat, että jos Wiin uutta Zeldaa ei julkaista tänä vuonna, ei sitä näytetä pressissäkään. Mutta kun miettii, ensi vuoden E3 olisi aika myöhäinen ajankohta tuoda tämä peli esiin. Saa nähdä miten käy.
Uusi New Super Mario Bros. maistuisi mannalle! Vaikka pelimekaniikka ja rakenne olisivat yhteneväisiä ykköseen nähdä, mutta mukana olisi herkullinen liuta uusia kenttiä, minä (ja miljoonat muut) nauttisin siitä suunnattomasti. Yli 10 miljoonaa myytyä peliä; voiko Nintendo todella olla tekemättä tälle jatkoa. Vai säästääkö se jatko-osan uudelle kannattavalle konsolille, joka ilmestyy vuonna lentävä auto ja neonvalokyltti.
Ja sitten, mitä ihmettä Retro Studios on puuhaillut saatuaan MP3:n valmiiksi? Toivon mukaan se tulee selväksi E3:ssa. Onko kyseessä täysin uusi pelikonsepti? Eräs sisäpiiriläinen vihjaili NeoGAFissa, että heidän projektinsa olisi "hyvin merkittävä juttu". Mitä tuo sitten tarkoittaakaan. Villeimmät veikkaajat ovat jopa arvelleet, että Nintendo on antanut Wiin Legend of Zeldan Retro Studiosille!
« Viimeksi muokattu: 14.07.2008 13:10 kirjoittanut Ephram »
iMac 21,5" i5 2,5 Ghz | iPhone 4S 16 GB White | iPad (3rd gen) 16 GB White
Odotan: Baldur's Gate: Enhanced Edition (iOS), Skyrim: Dawnguard DLC (PS3), E3 2012, WWDC
tallennettu
Re: E3 2008
« Vastaus #5 : 01.07.2008 13:54 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Hitto onko siihen alle kaksi viikkoa enään
!!!?? Perse! Piti saada lopputyötä sen verran valmiiksi E3:een mennessä että voisin olla silloin kotona tekemässä sitä. Se tarkoittaisi valvomista pressien aikaan. Nyt taitaa jäädä haaveeksi...
Ensimmäistä kertaa useaan vuoteen. Voi perrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....Voisi tietysti pistää uuden vaihteen silmään ja pyytää pomolta jos jäisin kotio juurikin ensi viikon jälkeen...hmmm...mutta asiaan:
Olen ollut aika pimennossa viimeisen kuukauden peli jutuista ja en ole oikein ollut juoruista perillä. Kid Icarusta olen toivonut jo kauan joten totta kai toivon sitä nytkin. Brawlin alkudemo (vai oliko traileri) antoi kovan halun päästä seikkailemaan Pitillä.
Vaikka se onkin epätodennäköistä, minä melkein toivoisin että Zelda siirtyisi Retron tai jonkun muun vastuulle. Uusin Zelda toi minulle jo hiukan väsymisen merkkejä. Sarja kaipaa kovaa uudistusta. OoT oli todellinen tapaus, Wind Waker oli jälleen uudenlaista pelkän graafisen ilmeen vuoksi, mutta tämä uusin on vain jotenkin niin samanlainen kuin OoT (tai muuten vaan tuttua) että kiinnostus loppui kesken. Ei mahtanut mitään. Joten toivon piristys ruisketta sarjaan vaikka pelinä uusinkin on hieno.
Eli minä siis uskon että jotain uudesta Zeldasta tuodaan esille. Ehkä vain teaser, mutta jotain kyllä.
Lisäksi uskon että Nitendo esittelee jotain uutta casual-kikkaa jälleen. Ensin oli WiiSports, sitten WiiFit, ja nyt..? Kuka tietää, mutta jotain kyllä. Melkein pelkään sitä mitä sieltä tulee.
X360 ja PS3 rintamalla on paha sanoa mitä toivoisi, kun aikaa tai rahaa ei vielä ole kumpaankaan. Lisää seikkailuja, RPG-pelejä ja ennen kaikkea uusia pelejä. Ja First Person pelit muualle (joo turha toivo). Ei voisi vähempää kiinnostaa minkälainen on CoD5 tai seuraava Kitara Sankari. Bioshockin jatko-osa periaatteessa kiinnostaa mutta se on varmasti vain sitä samaa joten ei jaksa. Luulen että jopa GoW3 ei sytytä kun ensimmäisessä ja toisessa oli ihan tarpeeksi sitä samaa.
Ja tuossa kun toivoin uusia pelejä niin lopuksi todella ristiriitaisesti toivon DS:lle lisää vanhojen RPG-pelien remake versioita. FFVI!! FFVI!! FFVI!! FFVI!! (lynkkauksenkin uhalla sitä toivon)
Ai niin yksi PS3, X360 peli kiinnostaa ja toivon siitä lisää: Uusi Beyond Good & Evil.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
Miitti 19: "Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!"
tallennettu
« Vastaus #20 : 02.07.2008 00:07 »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
tallennettu
« Vastaus #24 : 02.07.2008 09:36 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Tuossa esimerkki miten laskin Nintendon lehdistötilaisuuden.
Se pidetään Losissa, joten pitäisi olla oikein. Kuin myös kahden muun.
EDIT: Konsolifinissä päädyttiin Sonyn tilaisuuden kohdalla samaan aikaan kuin minä. Luulen, että kyllä ne ovat ihan oikein.
Äh.................ei pää enään pelannut siihen aikaan
L.A. on -8, mutta kun se on Greenwichin ajasta. Suomi on siihen +2
Eli aivan oikein on sinun ajat. Minä vain yritin olla liian fiksu.
tallennettu
« Vastaus #29 : 09.07.2008 14:40 »
Ephram
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Harmittaa muuten ettei Codemasters näytä ainakaan IGN:n listan mukaan E3:ssa mitään F1 2009-pelistä. Tiedän, että monia täällä se ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta minulle se on hyvin mielenkiintoinen julkaisu ensi vuoden peleistä. Kaippa peli on vielä niin alkutekijöissään, ettei mitään näytettävää olisi.
Codemastersin foorumeilla jengi itki pitkään siitä, että F1-lisenssi päätyi moisen arcade-pelitalon kynsiin, mutta pari päivää sitten yksi tuottajista postasi viestin, jossa kertoi tietävänsä mitä fanit haluavat F1-peliltään ja painotti, että siinä panostetaan yhtä lailla simu kuin arcade-osioon. Se luo toivoa. Vaikka on hyvin tiedossa, etteivät talon aiemmat pelit ole simulaatioita nähneetkään. Eikä "puolisimu" -ote sovi formulaan niin hyvin kuin ralliin.
iMac 21,5" i5 2,5 Ghz | iPhone 4S 16 GB White | iPad (3rd gen) 16 GB White
Odotan: Baldur's Gate: Enhanced Edition (iOS), Skyrim: Dawnguard DLC (PS3), E3 2012, WWDC
tallennettu