Macilla iTunes on tosiaan loistava, mielestäni paras soitin mitä löytyy. Mitä nyt flaccien kanssa saa vähän kikkailla, että ne saa toimimaan. Windowsilla umpipaska.
Nyt kun olen kännipäissäni Zunesta hajottanut ajan saatossa kotelon, näytön, lock-namiskan, hävittänyt alkuperäiset kuulokkeet ja rikkonut Koss Spark Plugien (ovat muuten paskat kuulokkeet) vasemman kuulokkeen, pitäisi itsekin ostaa uusi mp3-soitin.
Olen ajatellut Sonyn
NWZ-A845:sta. Kyseessä pitäisi olla markkinoiden paras soitin äänenlaadultaan. Laite on myös näppärän kokoinen, mukana tulee kunnon kuulokkeet, napit on sijoitettu järkevästi eikä ulkonäkökään ole hassumpi. Miinusta järkyttävästä hinnasta ja vain 16gb-kovosta. Japanista saisi sentään 32gb-mallin.
Olen myös miettinyt mp3-soitinta kun ei viitsisi käynnykkää sellaisena käyttää, kun suurempi musiikin kuuntelu syö aina akkua. Vaikka soittimena SonyEricsson W580i onkin varsin toimiva. Kyrsii kun iPod olisi soittimena varsin hyvä ja toimiva mitä olen testaillut, mutta se iTunes...Ihan käsittämätöntä että noin menestyneen laitteen välttämätön PC-softa on noin Paska! Ei voi ymmärtää! Jos olisi mahdollista räjäyttäisin jokaisen iPodin tällä pallolla iTunesin takia.
Tuo NWZ-A845 vaikutti todella hienolta ja luulin jo että nyt olin löytänyt soittimeni. Kunnes menin katsomaan verkkokauppa.comin tarjontaa. 230,90€!! Jos olisi ylimääräistä rahaa eikä hankintoja jo jonossa niin ehkä voisin tuohon sijoittaa, mutta kun tuolla saisi X360:nkin hyllyyn niin ei perkele...Pakko kai etsiä huokeampaa laitetta vaikka toi olisi kyllä erittäin cool.