Vs: Kysy/vastaa raudasta
« Vastaus #289 : 12.12.2008 13:29 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
En ole paljoa Vistaa käyttänyt mutta tuo 50%:kin olisi minulle liikaa. Se pitää pääsääntöisesti olla 99% käyttämättömänä.
Niin, en minä prosenteista puhunutkaan, vaan prosessien määrästä.
Joo no windowsissa prosessien määrät on aina mielettömiä. Varsinkin kannettavissa kun niissä on valmiiksi asennettu niin paljon kaikkea roskaa. Virransäästöstä valmistajan omiin apuohjelmiin. Periaatteessa ohjelmat käynnistyy nopeammin, mutta kun niitä kuitenkin käyttää niin harvoin niin eihän niistä mitään hyötyä oikein ole. Nopeasti katsottuna tuossa on acerilta heti pari, nerolta joku, cyberlink, F-securelta useampi ja sitten Vistan "omaa kivaa". Noita saa pois oikeastaan helpoiten käymällä läpi ohjauspaneelin "lisää/poista sovellus" (vai mikä se vistassa onkaan) kohdasta mitkä on täysin tarpeettomia. Tai sitten muokkaamalla ohjelmien asetuksia että ne ei käynnisty taustalle.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
Miitti 19: "Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!"
tallennettu
« Vastaus #293 : 13.12.2008 00:06 »
Sharkie
Tanssiva pelaaja.
Jäsen
Basaaripisteet: 4
Mutta kuitenkin tuo 87 prosessia on aika suuri määrä. Ja onko tuolle 19% prossun käytölle joku peruste? Sen pitäis yleensä pysytellä alle 5% koneen idlatessa.
Suurimman osan ajasta se olikin 5-6%, käyden vain ajoittain(melko harvakseltaan, sanoisin) vähän korkeammalla.
Ja joo, kuten sanottua, taidan tehdä jonkinlaisen suursiivouksen, kunhan kerkeän perehtymään. Tehtäväpalkin ikoneista lunttailinkin jo taannoin, että mitä turhaa tauhkaa siellä oli, ja sammuttelin sitten niitä tehtävienhallinnasta ja koitin kieltää käynnistymästä automaattisesti Windowsin kanssa. Sitä samaa lisää, ja kaikkien vähänkin turhempien ohjelmien täysi uninstalli, niin eiköhän se vähän kevene.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
-The perfect wife
tallennettu
« Vastaus #297 : 20.12.2008 18:24 »
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu